Nema ničeg neprirodnog u tome što građani Kragujevca ponekad iskazuju svoje nezadovoljstvo radom pojedinih gradskih uprava, komunalnih preduzeća, službi, ustanova, agencija. Stvar međutim postaje zanimljiva za istraživanje kada jedno od preduzeća čiji je osnivač grad na listi nezadovoljstava duži vremenski period zauzima neprikosnoveno prvo mesto.
Javno stambeno preduzeće Kragujevac, po oceni brojnih korisnika i naših čitalaca, već duže vreme svoj posao obavlja loše. Čekajući da se nešto promeni na bolje, Kragujevačni tvrde da je stanje nikada gore.
Više naših sugrađana tvrdi da JSP utuženja za neplaćene račune korisnicima upućuje po teško ili nikako shvatljivim kriterijumima. Tako, prema podacima koji su nama dati na uvid, korisnici čiji su neplaćeni računi u minimalnom iznosu i kreću se u rasponu od 1.703 do 2.343 dinara bivaju utuženi dok oni sa računima od 9.914, 11.518, 23.406 ili 37.753 dinara ostaju zaštićeni voljom nekog moćnika u ovoj agenciji. Objašnjenje te pojave do sada niko nije dobio, ali se nadamo da će odgovorni u narednim danima dati odgovor.
Mnogi zaposleni u JSP nezvnaično nisu bili radi da govore o ovoj temi, ali se na osnovu njihovih kratkih komentara lako zaključuje da je ova praksa poznata i da nije ništa novo.
Kragujevačani nezadovoljni radom JSP kažu da se čudni izuzeci pojavljuju i kod pokretanja prinudne naplate kod dobijenih presuda u korist agencije. Tako se dešava da izvršitelji nekome zakucaju na vrata, dok neki “povlašćeni” na razne načine ostanu zaštićeni i izuzeti od prinudne naplate.
Za komentar ovih navoda zamolićemo narednih dana direktora Javnog stambenog preduzeća Nikolu Ribarića, i nadamo se da će on kao prvi čovek ove agencije, u interesu građana, dati logično objašnjenje.

Prvi covek tek ne zna dal je došao ili posao,teško da od njega dobijete odgovor,zašto?
Znaci ne treba plaćati račune,naći nekog od odgovornih,sklopiti dogovor i od tuzbe ništa.Lepo su se setili.