U tekstu koji je juče objavljen na srpskom mediju “Čikago dešavanja” u SAD stoji da je jedan primerak Yugo GVL iz 1988. godine proteklih dana prodat po ceni od 9.000 dolara.
Ponos kragujevačke “Zastave” sve vreme bio je kod prvog vlasnika sve dok, posle 108.000 pređenih kilometara nije rešio da proda svog ljubimca.


Ovaj model sa motorom zapremine 1.1 i 55 KS nije najskuplji “Jugić” za kojim je trenutno jagma na probirljivom američkom tržištu. Najcenjeniji su modeli GVX i “Cabrio” koji se prodaju i za neverovatnih 12.000 dolara.
Na ovu temu skoro je govorio i Toma Savić jedan od čelnih ljudi projekta “Yugo Amerika”. On je na svom FB profilu objavio deo prepiske sa Tonijem Siminerom (Tony Ciminera) jednim od najboljih poznavalaca američkog i svetskog tržišta automobila.


Sećajući se modela koji su iz Kragujevca otišli za SAD Siminera, marketinški i tehnički stručnjak u više automobilskih kompanija, našem sugrađaninu piše: “Ja sam vozio jedan od prvih azijskih automobila uvezenih u SAD i to je bio upravo najgori auto koji sam vozio. Kragujevački Jugo je izgledao kao Kadilak ili barem VW u poređenju s njim. Najbolji primer bio je Yugo Cabrio. Ovaj model je New York Times u svom Godišnjem vodiču za kupce kabrioleta objavio na naslovnoj strani”, piše Siminera.
Zaključuje da je “nažalost neko odlučio da u Jugoslaviji počne rat čime je zaustavljen razvoj izuzetno perspektivnog automobila”.
Bilo kako bilo tek “Jugić” u Americi doživljava drugu mladost, a cena munje sve samo ne sitnica. Poređenja radi u rasponu od 9.000 do 12.000 dolara na domaćem tržištu dostupni su Mercedes, BMW, Audi…

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *