Promocija zbirke priča „Bolji izbor“ u izdanju Lagune, koju je uredila Mirjana Bobić Mojsilović, održaba je u Kragujevcu.  Kako svako od nas može danapravi bolji izbor, da li je to težak put ili prelepa avantura, koliko znači podrška i da li su promene način
da rastemo i postajemo bolja verzija nas samih, samo su neka od pitanja kojima se bavi ova knjiga.

„Bolji izbor“ je rezultat saradnje IQOS brenda, Lagune kao jedne od najvećih izdavačkih kuća u zemlji i
autorke brojnih bestselera, čuvene novinarke i TV lica, Mirjane Bobić Mojsilović.
Mirjana Bobić Mojsilović je uz pomoć ličnih ispovesti korisnika, prošla kroz sopstveno IQOS putovanje i
od ovih priča sačinila knjigu koja treba da služi kao pomoć i podrška svima onima koji i sami žele da
načine bolji izbor.
„Mene je rad na ovoj knjizi, zajedno sa početkom mog bezdimnog putovanja, doveo u red. Pokazao mi je
da je promena moguća i da je daleko lakše nego što sam na početku mislila. Uz ove dragocene ispovesti i
iskustva korisnika, nisam doživela nikakvu veću krizu, rad na ovoj knjizi mi je neviđeno pomogao, zabavio
me je i što je najlepše, promenila sam sopstvene navike, sopstveni život pa ako hoćete, i sopstvenu
filozofiju“, izjavila je Mirjana Bobić Mojsilović.
Svoja iskustva podelila je i Tamara Aleksić, pobednica casting call-a i učesnica globalne kampanje “Lice
svetske IQOS zajednice”.

„Želela sam veliku promenu na bolje, ali bez odricanja od voljenih rituala i uživanja u njima, poput prve
jutarnje kafe. I uspela sam da napravim kvalitativnu promenu prelazeći na manje štetne alternative, a
osećaj uživanja je ostao nepromenjen. Učinila sam mnogo za sebe, a sada se trudim da to isto učinim i za
svoje voljene, koji ne žele da prestanu da puše, a kojima je potrebna podrška kako bi i sami načinili ovaj
bolji izbor“, izjavila je Tamara Aleksić.
Kompanija Philip Morris je dug niz godina posvećena misiji stvaranja sveta bez duvanskog dima i
adresiranju uticaja pušenja na zdravlje, nuđenjem alternativa koje su bolji izbor u odnosu na nastavak
pušenja. Sledeći tu viziju IQOS kao vodeći brend kompanije Philip Morris, lansiran je na tržište Srbije pre
više od 6 godina.
„Pored svih inovacija i revolucije koju smo napravili sa IQOS brendom na našem tržištu, IQOS zajednica
ostaje za nas nešto najznačajnije. Zahvaljujući Mirjani Bobić Mojsilović, koja je i sama donela odluku da
napravi bolji izbor, našim IQOS prijateljima i Laguni, pred nama je zbirka autentičnih priča. Umećem
urednice, ispisana je na zanimljiv i zabavan način i verujemo da će „Bolji izbor“ biti podrška mnogima koji
i sami žele da naprave neke pozitivne promene u svom životu. Za one koji ne žele da se odreknu
nikotina, ovo će biti podrška za ulazak u svet bez duvanskog dima“, izjavio je Nenad Mirković, direktor
marketinga i digital-a kompanije Philip Morris.
Knjiga „Bolji izbor“ je namenjena samo punoletnim pušačima koji ne žele da se odreknu duvana i
nikotina, kao pomoć i podrška da donesu bolji izbor za sebe.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *